-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

06 September 2010

syawal dtg lg....


agak lame aku xmnulis kt blog
xde idea la
satu hari di hari raya,
kuterdengar irama sungguh indah,


emmm lg 4 ari nk raye...bru ptg td aku p jahit baju raye..smpat siap ke x???
tp xkisah la sempat ke x, janji dpt raye dgn family lgpom aku dh ade banyak baju kurung tu pom x t'pakai...rindunye nk jumpe abg je aku...
hoho rase dh lame xjumpe dia..time dia ade kt umah aku plak yg xde..alhamdulillah time raye la dpt kumpul semua family aku...yg pnting duit raye....hahahahha
juadah tahun ni cam biasa menu utama satey mesti ade...tp yg lain ckit tahun ni x msak sendiri tempah kt luar..sdap ke x tak tahu la..
yg pasti mesti xsama dgn mak aku masak..
hari ni aku kemas umah..
abis semua sampah2 aku buang t'masuklah kotak rokok ayah aku..
hahaha engatkan dah xde, so aku buang je la...nasib la ayah xmarah sgt..
lgpom "merokok kan membahayakan kesihatan"
buat sahabat, teman2, rakan2 xkiralah dari sekolah rendah
SKSD, SMKATB, KMKN, UPSI dan yG mnGenalI diri ini..
sElaMat haRi rAya,
maAf zAhiR batiN,
andai seLamA kiTa b'kAwan ade salah, terguris hati dan sewaktu dgnNya,
ampun maaf dari hujung rambut ke hujung kaki..
semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya, dan lebih bermakna...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...