-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

21 May 2011

rahsia kelahiran bulan mei



* Keras hati & tegas.* Kuat semangat & bermotivasi tinggi.* Pemikiran yang tajam.* Mudah marah apabila tidak dikawal.* Pandai menarik hati & perhatian orang lain.* Perasaan yang amat mendalam.* Cantik dari segi mental & fizikal.* Tidak perlu dimotivasikan.* Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.* Mudah dipujuk.* Bersikap sistematik (otak kiri).* Suka berangan.* Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.* Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.* Daya khayalan yang tinggi.* Pemikiran yang tajam.* Pandai berdebat.* Fizikal yang baik.* Kelemahan sistem pernafasan.* Suka sastera, seni & muzik serta melancong.* Tidak berapa suka duduk diam.* Tidak punya ramai anak.* Rajin dan bersemangat tinggi.* Agak boros.

aku ambik benda ni berdasarkan kajian DR. Fadzilah Kamsah..well nak kate 100% betol tak jugak...tp ade la...nape bulan 5??? senang je sebab aku lahir bulan 5 la..nak tahu rahsia bulan yg len2 cari sdiri ye..hehe.aku baru je menyambut bifday aku yg ke 21...nampaknya aku dah layak untuk mengudi...masanya untuk jalankan tanggungjawab anda!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...