-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

21 May 2011

lepas rindu la...

salam semua
 lama tak update suraiya sofia..rindu giler...hehehe..
aku online ari ni pom sebab result aku dah keluar...alhamdulillah3x..setimpal la tu dengan tahap kemalasan...hehehe
dah nak masuk sebulan aku duk kat umah..bosan giler...ari2 keje kemas umah..nak wat cam mana ade adik yg pemalas nak kemas tempat tidur sndiri pom malas....argggg...geram!!! nak kate kecik lg dah besar panjang..besar dari aku daaaaaaaaa...

semalam dapat lepas rindu kat pantai...kepada yg suka laut..sekarang ni musim laut tenang..kalo pergi dalam bulan 5 ni  air jernih sangat sampai boleh nampak anak ikan duk berenang-renag....kalo dari jauh pulak nampak air tu warna hijau...syok sangat..rasa nak terjun je..nasib baik ar waras lagi dan time  tu aku g sorang2 kalo tak memang dah berendam....hehehe..

ingat lagi tak pasal mimpi aku dipatuk ular tu??? hahahahaha bila ingat balik kelakar la plak...orang kate mimpi dipatuk ular tu tndanya ade orang nak meminang...hik3..betol la kot tapi bukan aku yg nak bertunang tapi abang aku...patut la dalam mimpi aku tu ade sorang laki yg meh tangkap ular tu...hahahhaaa...

bakal tunang dia orang negori..cuti sekolah ni dapat la aku melancong ke negori 9...akhirnya terubat jugak rasa bosan di hati ni..hehehehe...doa yg terbaik buat masa ni untuk my abang semoga hubunganya dengan bakal tunang kekal ke jinjang pelamin dan selamanya..

dan kepada sahabat2 ku rindu kalian...baru 3 minggu tak jumpe..tapi rasa dah lama giler...huhuhu

1 comment:

kami ber9 said...

miss u too la sis..:)

mar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...