-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

26 September 2011

masak2 n makan2


pagi ni biar gambar yg bercerita...semalam kteorang semua terdiri dari 9 orang member main masak2 dan makan2..memang seronok..ramai2 masuk dapur tapi yg masaknya 2,3 orang yg seterusnya tu menyibuk je lebih hahahaha



menu utama kami ayam masak asam pedas, pelik kan??? tak pernah lagi ku dengar ayam masak asam pedas..tapi xper janji sedappppp....ayam masak asam pedas ni sepenuhnya dmasak oleh c'moq(orang johor), so bila berada di dapur semua keluar pendapat yg berbeza..kelakar macam2 cara masak lain negeri lain caranya...nasib baik tak gaduh sampai baling2 pinggan je...


tak lengkap la kan makan nasi tak da sayur...ni pulak sayur goreng yg dmasak oleh Nur Diyana saat (org terengganu) sedap..lulus dah ni nak jadi isteri orang..hehehe


tempe goreng celuk tepung dmakan dengan pencicah kicap...perggghhhh sedap....


sudah siap terhidang sebelum kteorang melantak....memang sedap sampai menjilat jari...


pencuci mulut ni disediakan oleh org kelantan...ada jugak wakilnya..walaupun nak buat dadih ni sangat senang..hehehee

1 comment:

PeRmAtA bIrU said...

yang menyibuk tu mesti suekan??? hahahah...

sue kak nilam tag sue k..:)

kat sini...

http://nilamsuhana87.blogspot.com/2011/09/jom-senyum-sambil-hadiahkan-al-fatihah.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...