-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

25 June 2012

first day praktikum

assalamualaikum......

alhamdulillah walaupom pelbagai dugaan, tentang umah sewa, kenderaan nk g tadika, pindah barang, abang aku yg sweet n lovely tu..rajin plak dia nak datang 2 kali hantar barang aish...akhirnya buku RPH aku ade kt dia..nasib baik minggu ni tak guna lagi...

25 julai 2012 sejarah baru bagi aku jumpa anak-anak yang sangat comey, macam2 ragam dan dapat nama panggilan baru....disebabkan dekat tadika tu dah ade teacher SU dan teacher ANA...jadi nama aku jadi teacher SURI ah memang tak pernah lagi orang panggil aku suri...pergggg rasa pelik gler masa nak kenalkan diri tadi.....

tadika aku ni jenis islamik jadi pagi sebelum start kelas mereka akan solat sunat dhuha dulu...lepas solat salam dan peluk teacher...alahai sayangnya kat diorang semua...guru2 kat sana pom mesra je...

sampai sini je...nak cari lagu untuk anak-anak aku yg comey...hihihi




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...