-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

20 October 2012

praktikum time 3

assalamualaikum.....

korang tengah wat pe ye sekarang nih??? kalo rakyat kelantan mesti tengah layan bola kan? of cof la sebab aku pom tengah layan bola....go more kelate go more!!!!

sepatutnya aku dah berada kat rumah pada masa dan ketika ini...tapi tabahkan diri untuk terus lagi 2 hari praktikum....member2 aku semua dah berada kat kampung masing2.....ah bila ingatkan anak-anak aku kt sini rasa tak nak tinggal kan mereka lagi2 haziq danial...

seronok bila mama haziq danial cakap yang haziq danial selalu bercerita tentang aku kat rumah...hihihi...sayang haziq danial.....entah apa la yg menyebabkan dia suka kt aku...pada awal aku ganti kelas diorang...haziq danial la selalu kene marah kt aku...owh si haziq ni time baca doa ke solat ke..tak pernah nak baca, mulut je yg kumat kamit...kopiah pom tak pernah pakai walau teruk kene marah kt tcer paling garang kt tadika tu....

tapi sekarang baca dah kuat walau salah...kopiah dah pakai....pernah kot aku ter pap sekali time tu memang aku nak marah gler kt haziq danial.....tapi alhamdulillah sekarang dah banyak progress yg aku nampak dalam diri haziq danial....dia dah berminat untuk belajar...

paling aku happy bila aku tanya dia...haziq, tcer dah nak balik kampung tak boleh ngajar haziq dah lepas boleh tak?
haziq: tak boleh
aku: kenapa?
haziq: haziq nak tcer..haziq suka tcer...
aku: mana boleh tcer kene balik kg..kg tcer jauh...
haziq: alaa....nanti tcer penat..
aku: tcer naik kereta mane ade penat..
haziq: nanti haziq g rumah tcer la...
aku: macam mana nak pergi rumah tcer jauh..
haziq: haziq jalan kaki lar....

terharu....semoga haziq danial berjaya dunia akhirat...insyaAllah....

yeah................ kelate menang!!!!!!!!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...