-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

16 August 2010

BaZar RamAdhaN


bila sampainya bulan ramadhan bazar ramadhan adalah tempat plg meriah, bg umat islam membeli juadah berbuka..emmm selama ini tak terlintas kt fikiran aku untuk keje kt sana. tahun ini aku berpeluang untuk kerja kt bazar ramadhan bersama dgn member aku..sebenarnya aku jd bidan terjun je jika mereka tak dapat keje...hari first aku keje mmg kelam kabut, semuanya tak kene pada aku, malu pom ade tambahan lg bila member2 dtg kt gerai tmpat aku keje...diorang sje nk kacau aku huhuhu....opss lupa nk cter dgn sape aku keje...emmm umi n pak cik mmg pasangan romantik, pk cik nmpak je serius tp suka buat lawak..umi lak nmpak tegas bila keje tp baik hati...bnyak yg aku dpt pengalaman dr mereke brdua..hope mereka selalu bahagia dan dmurahkan rezeki...kt gerai kami ade jual rojak johor mmg sedap x heran la ramai org yg mengerumi gerai kami xmenang tngan nk melayan mereka huhuhu....hari kedua aku dapat mnyesuaikan dri melayan kerenah mereka..alhamdulillah ptg ni aku keje lg gnti member aku yg xdpt keje...walau penat tp aku mmg seronok...mcm2 dpt lihat gelagak manusia...yg pntng bnyak aku dpt belajar....mungkin ini la pelajaran awal tntng minor pngurusan perniagaan yg aku akan ambil sem hadapan...sensungguhnya Allah lebih mengetahui apa yg terbaik untuk hamba-Nya....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...