-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

16 August 2010

terima kasih ya Allah...


"bukan semua yg kt sngka buruk itu bnar2 buruk untuk kt, ada kalanya ssuatu yg kt anggap buruk rupa-rupanya amat b'guna untuk kt. begitu juga, semua yg kt sngka baik tidak smestnya benar2 baik untuk kt, kekadang d situlah punca kegagalan kt. maka d situlah kt amat mmerlukan suara hati yg dgerakkan oleh TUHAN"....

baru aku tahu bertapa susahnya nak mmbuat sesuatu keputusan apabila ia melibatkan masa depan kita.. aku sangat konfius nk pilih minor antara pengurusan perniagaan dan sains sukan. pengurusan perniagaan aku tiada basic langsung dan sains sukan alhamdulillah aku agak suka, lagi pom sebelum ni aku memang aktif dalam sukan espcely bola tampar...aku terpaksa memilih antara dua, 1 aku xde basic lngsung dan 1 lagi pergaulan yg terlalu bebas lelaki dan perempuan dah tidak tahu mana halal dan haram...tp untuk awal sem 3 aku mengambil minor sains sukan...emmm mmg betul perasaan aku dr awal yg aku xsuka dgn minor ni..knapa student pompuan nk kene salam dgn lecture laki lak..katenye nk ade budaya sndiri kt xxxx..kalu ini lah budaya mereka ape ertinya hukum halal dan haram??? kalu semua tu dh jd budaya..tambahan lg dgn kursus pendidikan luar yg mmerlukan aku berkhemah dan menjalankan aktiviti luar..aku sempat pergi berkhemah untuk 1 kem..aktivitinya mmg menarik ttp pergaulan lelaki pompuan yg x ade btasnye dan juga xmemntingkan solat mnyebbkan aku lalai tp aku percaya ini adalah kesalahan aku sendiri..ya Allah ampunkanlah dosa2 ku...terima kasih ya Allah Engkau telah membuka pintu hatiku dan juga sahabatku untuk menarik diri dr minor ni..Alhamdulillah smua dh setel aku pom dh tukar minor ke pengurusan perniagaan walaupun aku terpksa cover 3 jam kredit kursus pengurusan perniagaan pada sem hadapan dsbabkan minggu add kursus dh tamat, insyaAllah sem hadapan aku dapat menempuhi segala dugaan yg Engkau berikan kerana aku percaya Engkau tidak akan menguji hamba-Mu dgn suatu perkara yg tidak boleh dihadapinya, sesungguhnya Engkaulah yg lebih mengetahui apa yg terbaik untuk hamba-Mu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...