-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

03 July 2011

Majlis pertunangan….

Alhamdulillah majlis pertunangan abang aku berjalan dengan lancar.. yg kiri dan paling kecil,tu la ayah aku..masa ni kteorang semua tengah berbincang pasal pertunangan hantaran dan semua la...



pandai betul bakal kakak ipar aku tu ambil hati mak aku..asyik berkepit je nga mak lepas majlis.. nak bergambar sampai lupa mak sendiri hehehe.. 


boleh plak diorang bertukar-tukar mak.. abang aku bergambar dengan maknya.. yg bagusnya baju yg abang aku pakai tu sedondong pulak dengan baju bakal mak mertuanya…mak mertuanya pom boleh tahan dah macam datin..hahaha (sempat lg mengata org ye)

Amboi ambik hati bakal kakak ipar pulak..haha.yg baju purple tu la sorang-sorangnya kakak yg aku ada….my adik tu plak malu2 almaklumlah bakal kakak ipar panggil dia adik comel…hahaha


SELAMAT BERTUNANG NUR FADIA & MOHD HAFIZAN


walaupun majlis ni tak semeriah dan se-gah orang lain.. … harap-harap ianya kekal ke akhir hayat…InysaAllah… lagi pom majlis tu diadakan biasa-biasa je hanya ahli keluarga pengantin dan juga ahli  keluarga kteorang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...