-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

17 August 2011

adik ke kakak???

semalam cik su berbuka puasa di kfc bersama dengan geng cikgu2 
merangkap kawan2 kakak cik su...
cikgu2 ni bila diorang bersama sembang2..
tak nampak macam cikgu pom...kelakar macam budak2 je..
semalam cik su dan adik cik su turut serta join geng cikgu ni..
yg kelakarnya..ketika nak ambil order..
cik su ikut la kakak cik su jumpa dengan kawan  dia..
comey dan peramah orangnya...cikgu tu pom tanya la..

cikgu: adik kak rubi ke ni??(sambil tersenyum)
cik su: emmm..(sambil meanggukkan kepala)
cikgu: yg mana satu??, adik pade wani(adik cik su)ke??
kiteorang apa lagi, gelak ar..bila dengar statement tu....hahahhaa
sampaikan kawan kakak cik su blurr..kenapa la kterang gelak.adoi rupanya..
kterang gelak sebab dia ingat cik su adik pade wani...

adik cik su apa lagi terus sentap ar,sampai kan tak nak makan nasi,
akak cik su pulak duk gelakkan dia..sambil cakap..rasa terhina tak??...
adoi kelakar jugak...first time ade jugak yg tertukar..
adik cik su sekarang form 4, tinggal dengan kakak
dan sekolah dekat kakak mengajar, 
tu yg kawan kakak cik su kenal dia..
 myb cikgu tu baru first time tengk cik su...
tu yg boleh clap, tambahan malam pulak..
tapi apa pom cik su rasa macam muda 15 tahun kembali...hahahahhaa...

kenapa nangis ni?? senyum la k.su nak ambil gambar ni..hehehe
 semalam jugak cik su kenal baby ariesya(menyambut bufdaynya yg ke 2 tahun)...kiut miut..
p/s: best jugak bersaiz tak cukup inci ni, orang masih ingat kte budak2 walau pom dah tua bangka..hahaahaa










4 comments:

'Ainun Qalbi said...

sapa suh kecik sangat.. xper2.. cute2

'Ainun Qalbi said...

sapa suh kecik sangat.. xper2.. cute2

Zul Fattah said...

haha..kecik2 dapat duit raya lg kan..? walaupun dah tua..

suraiya sofia said...

AQ~keturunan..xleh nk wt gano dh..haaha

zulfattah~ade lg org nak bg duit raya tp segan nak ambil bila engt kan dh tua..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...