-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

13 August 2011

saya nak doodle Alif Ismail


kali ni cik su join segmen dari incik alif pulak.. (makin rajin)
sebenarnya seronok gak join menjoin segmen nih, bukan saje dpt menambah follower tp dapat kawan baru.sharing pendapat..mcm2 lg la...hehehe..segmen kali ni tentang saya pm nak doodle alif ismail..syarat2nya senang je..

syarat yg pertama dah letak banner kt atas tu cantik kan doodle yg alif buat

syarat kedua kenapa nak doodle dari alif..
dah doodle yg alif buat cute miut..nak buat sndiri memang tak jadi ah..jd kene la mintak dari yg pakar..hehehe

syarat ketiga~hrmmm...nak mate doodle kaler coklat hazel..

terima kasih alif buat segmen chengini
tak sabar nak tengok hasil..hehe

okay la cik su nak dodoi dlu..tkut kan tak terbangun sahur..hehe










2 comments:

Zul Fattah said...

haha..Alif tu kawan saya r..dia memang pakar buat doodle ni..hehe..anyway... nice to meet u..

alif ismail said...

salam...

fattah: banyak lah pakar!! baru belajar je..

btw alif datang nak bagi ni kat suraiya:

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/08/doodle-untuk-suraiya-sofia.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...