-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

28 November 2011

CANDID TIME CONTEST by Muna Rahimah


nak join tekan banner ni ya..


tetiba rajin lak malam ni nk update blog..hihi...kali ni aku nak join contest yg di tag oleh sahabat blogger..merangkap sahabat aku kt dunia realiti..cewah...
bukan senang nak cari gambar candid ni..
gambar yg ade smuanya posing..
bajet kiut miut g2...hak3...

cari punyar cari, selongkar satu2 folder..
akhirnya aku jumpa la satu gambar yg boleh dkatakan candid la kot..hehe..

gambar yg dipertaruhkan.. keluarga semester 5 

kami dah macam satu family yg besar...
masa ni banyak sangat kamera tak tahu nak pandang mana...ehehehe
semoga ukhuwah kte berkekalan..

dengan sukacitanya aku nak tag..



1 comment:

~mira~ said...

tq tag...ada masa nnti leh join ni=}

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...