-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

17 November 2011

"CONTEST HADIAH BEST by JALAL"


sebenarnya aku dah lama nk join contest ni tapi sebab kekangan masa baru ari ni nak join..memang dah lama pom follow blog JALAL ni..so, sebelum tarikh tutup contest ni baik aku join cepat2..mana la tahu kot bertuah dapat hadiah..hehehe...


sape nak join korang klik je kt banner..
hadiah menarik kot..
korang mintak je apa yg korang nak..
tapi jangan la yg melampau sangat...hehehe...

tarikh tutup contest ni 28/11/2011, so cepat la join..

antara syarat nk join contest ni letak la satu gambar korang..
sob3 segan..xtahu nak letak yg mane....

aku suka pic ni sebab, malam tu aku kene prank kaw2 oleh member2 aku..
bfday aku yg ke 20..
hadiah yg aku nak, mintak jangan tak mintak(xmalu)
biaq ah dah dia suh mintak..hehe..


keychain hp,... =)

sebabnya keychain hp aku sebelum ni dah rosak..
lepas tu tak nak beli baru tp
nak orang yg hadiahkan..hehe..

aku nak tag..


done!!












No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...