-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

10 November 2011

eh aku dah tengok la ombak rindu...

alhamdulillah...dah sampai tg malim...sepatutnya malam ni aku join member2 aku siapkan pentas tapi dah sampai lewat..tak pergi ler...

ok la sebenarnya aku ada cter nak kongsi....petang khamis sebelum balik kampung...aku p makan dengan member2 aku..huh sebelum balik kan jumper diorang dlu....tengah tunggu order tu..aku saja la nak kene kan depa...

aku: eh3...best la cter ombak rindu(adaptasi dar novel ombak rindu)..
k.A: che su nak g tengok ke??(pawagam)
c'b & c' m: senyum je...
aku: kite dah tengok la tadi...bestttt....
K.A, C'B & C.M : huh???? dah tayang ke??
aku: dah la, kte tengok kt utube tadi..buat muka innocent...(sebenarnya nak gelak guling2 tengok muka diorang)
K.A: betol ke???
C'M:  eh  *$#&****$$%%##$%#***
C'B: ????????
aku: (dengan perlahan-lahan aku sebut) Trailerrrrrrr.....aku bantai gelakkan diorang...hak8...tu la bila2 bagi orang habis cakap dulu...hak8..apa lagi mengamuk la diorang..nasib baik tak makan selipar je...bising kedai makan tu dengan suara depa marahkan aku dan suara aku gelakkan mereka....tak boleh engat la muka diorang semua bila aku cakap dah tengok cter tu...sememangnya..semua ternanti-nanti cter tu kuaq kt pawagam...jom layan trailer



Izzah (Maya Karin), gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah. Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam. Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz (Aaron Aziz). Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.


Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan. Kehadiran Mila Amylia (Lisa Surihani), anak Tan Sri Rashdan, model dan pelakon terkenal akhirnya menggugat kebahagiaan Izzah dan Hariz. Apakah mereka bermadu?


kalau ikut dalam novel memang best ar cter nih...tak sabar nak tengok...hehehe



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...