-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

02 November 2011

mood daftar mengundi...



4 mei lepas, maka genap la umur aku 21 tahun...dah cukup umur nak mengundi..hak4 apa lagi mesti la jalankan tanggungjawab anda...tapi yang musykil ni sampai sekarang aku tak mendaftar....sob3...nak tahu kenapa???
dah 2 kali kot aku rasa tertipu...
semalam aku tengok memo kat board  KUO (kolej kediaman aku) nama aku tersenarai antara student yang belum mendaftar mengundi lagi, so kteorang yang belum mendaftar kene la hadirkan diri kt cafe KUO 8.30 malam pada 1/11/2011(semalam la kan)...so aku pom turun la dah dekat2 pukul  9.00 malam..pusing2 kt cafe tu...aik tak nampak pom orang daftar mengundi.lepas tu pergi kt board tu..bace2..betol la malam ni..lepas tu aku pergi sekali lg..hrmmmm tak ada..*dalam hati sakit hatinya dah la ade kerje nak buat (persiapan hias pentas konvo kanak2 tadika)...bila pergi tak ada pom...argggg...malas ar...aku pom blaahh ar gerak kt tempat grup aku buat persiapan...

then pagi ni pukul 8.30 a.m sekali lagi member aku ajak pergi mendaftar..katanye ade bukak kaunter kt bitara siswa...excited la ni nak g...so habis je kelas...kteorang pom gerak ke sana..tapi hampeh...tak ada bayang pom...arggg geram betol laaa....dah dua kali kene tipu....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...