-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

15 December 2011

alhamdulillah..separuh dah selesai..

tiap2 akhir sem, seperti biasa kami semua akan sibuk untuk menyusun jadual dan yg paling leceh bila nak daftar jadual...adoi susah 2,3 pagi berjaga belum tentu dapat masuk lg kat laman web MYSIS...kalo tak berjaga alamatnya jadual yg kteorang susun konpem akan jadi kelam kabut...sem ni pulak draft jadual yg kami dapat kebanyakkan jadual kuliah clash antara satu sama lain..yg paling tak tahan macam mana la boleh clash antara major..kalo clash minor dengan major tu ok ar boleh kteorang tukar ambik yg lain..tapi bila clash antara major nak tak nak kene la kteorang turun naik kt pejabat akademik..ahhhh leceh betol laaa....

mengingau ape ntah sem ni tiba2 aku boleh terlibat..biasanya hal2 macam ni org lain yg akan berurusan, aku ikut je...adoi tu la pandai2 sangat nak ambik tugas..sekarang kene turun naik kat akademik semalam kteorang terpacak kt depan kaunter akademik hampir sejam...rasa nak cabut je..tapi bila ingat kte dah ambik tangggungjawab mesti lah kene tunaikan...sebenarnya bukan course kami je yg alami masalah jadual clash..tapi hampir kebanyakan..masa kteorang pergi tu penuh student kt sana semua tujuan sama..kalo ade no. giliran tak tahu la kami no ke berapa...

so, semalam sesi mendaftar jadual yg tak clash..seperti biasa ar internet kat kolej aku yg laju cam ciput khinzir(sopan ckt), ajaib macam biskut chips more(kejap ade, kejap tak de) macam tu la gambaran internet kt kolej aku lagi2 time semua orang on9 untuk mendaftar..lagi dasyat..hak3...

aku pom mintak tolong member aku...terpaksa mintak tolong add kan minor coz takut tak sempat add kelas dah penuh...tapi member guwa terbaik betol la...bila aku dapat on9 semalam dalam pukul 2 lebih..semua subjek dah add...TERIMA KASIH, SYUKRAN, THANK YOU, KASAHAMMIDA..XIE XIE, ARIGATO..kerana tolong add untuk saya...

sekarang ni masalah kami dengan 2 lg subjek yg tak dapat add dan kene berurusan dengan lecture yg akan mengajar kami next sem..harap2 benda nih selesai dengan cepat..bukan senang tau nak puaskan hati semua orang..ape2 berlaku kte plak yg disalahkan..penim daaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...