-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

01 December 2011

please set your alarm back!!!

uiks dah 2 minggu aku lari dari jadual biasa...ahhh susah betol nak bangun awal sekarang..paling awal pom 6.30 bangun solat subuh, semestinya tak tidor dah la lepas tu..cuma aku nak cakap sekarang ni, memang aku susah glerrrrr  nak bangun awal sekerang ni....memang lari ar dari jadual asal aku...iaitu(ceh skima punyer ayat) tidor awal *paling lewat pukul 12* dan bangun awal *before subuh lagi* walaupom tak da esemen aku nak wat...

sejak dua mejak ni..aku asyik berfoya-foya sampai 1,2,3 pagi..aish teruk bebenor..kadang2 layan drama korea even dah tengok berulang-ulang kali, kadang2  bace novel tapi laptop tayang cerita..kill two bird with one stone(main hentam je), kadang2 tu boring punyer pasal..aku selongkar my buffalo, jangan you all tak tahu aku ade plihara buffalo, 1 tera lagi besar tu..macam2 ada kt lam tu..korang nak ape cakap hak3....aku selongkar my buffalo cari cerita yg aku tak tengok lg alih2..layan anime je la...naruto, inuyasha, bleach..memang tak de kerje betol la...mybe sebab esemen pom dah makin kurang..di tambah pula roomate aku asyik balik je hujung..so untuk melayan kebosanan aku buat la benda2 tak berfaedah ni


kene set alarm semula la....ish bukan senang tau nak praktis bangun awal nih..hoho memerlukan kekuatan yg sangat luar biasa...ye la kan nak tinggalkan bantal selimut, dan katil tu..susah dowhhh..even aku dah set alam banyak kali(nasib baik hp aku boleh set alarm bnyk kali) aku akan tutup, tdor balik, aku punyer perangai kalo aku nak bangun pukul 5, aku akan set pukul 4.45, 4.50, 5.00, 5.10..selagi mampu la kan...tapi hampeh..aku tutup sambung tidor..alih2 6.30 jugak aku bangun...time ABC plak..hurmmm makin seronok la...terbawak2 sampai kadang2 subuh pom hampir terbabas...kadang2 tu..dengar azan..(kalo dengar azan aku mesti akan bangun), duduk bertapa tunggu azan habis baca doa sambung tdor..kadang2 tu dah bangun tapi  boleh terlelap lg dalam tunggu azan habis..ape banyak kadang2 laa....

so, sekarang ni, please set ur alarm back...kali ni lagi awal dari biasa....gambate!!..fighting!!..gud luck!!..chayok2!! bahasa melayu nya semoga berjaya!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...