-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

22 December 2011



assalamualaikum dan selamat pagi...
saje nak merapu kt sini pagi buta...hak3
semalam member mesej ajak main bola tampar kalo boring..
so memang tengah boring pom nih...
dengan berselipar jepun aku pom turun..
bajet terer sangat la ni main pakai selipar je...

yg ade kt court muka2 sama..kteorang pom masuk je la
lelaki dan pompuan main je..cuma guwa memang malu la wei..
bila dh campur..mula2 ckit je makin lame makin ramai plak yg turun...
dush2..malu dowhhh...
so aku pom diam je la..diorang gelak, aku gelak..

siyesly aku susah gler nak bertegur sape
dengan orang yg aku baru kenal..
lelaki ke pompuan ke sama je..
so guwa mintak maaf kalo korang tegur 
guwa hanya senyum je..

lepas main aku terus blaahh..dh nak masuk maghrib pom..
naik umah ngadap laptop..bila dapat cuti kan xde la 
nk terkejar-kejar nak mandi, so tengah ngadap tu
ngatuk gler...then guwa saje2 nak baring2
tapi ape letak je kepala kt bantal terus lelap..
pukul 2 td baru bangun..

mula tu ingat nak tido balik..tapi rasa xselesa la plak..
iye la balik main dengan berpeluh tak mandi terus tdor..
rasa melekit,...lg pom rasa tak ngatuk la plak..
bangun je mandi ngadap laptop
buku letak tepi..tapi sekarang guwa dh stat nk study nih..
daaaaa

1 comment:

dina darwina said...

bhgianyer..hehehe..xpe xpe dimaafkan hahhahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...