-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

28 December 2011

hari cuti sedunia bace buku

hari ni dah masuk hari ke-3 study week..
memang betol study la...hahahhaa...


semalam aku dh isytiharkan hari cuti bace buku..
tak tahu nape memang malas gler nak stdy..
semalam bngun dalam 3.30 konon2nya nak study la
lepas solat apa yg patut..aku bkak laptop..
bkak buku pasang lagu tapi HJ buku tu tak menarik langsung..
alih2 aku p selongkar folder gambar2 aku untuk sem nih..
habis aku tengok..tilik muka sorang2 cari jerawat sebijik dua..hak3..
memang malas tahap kronik ar..
lepas tengok gambar dekat2 pukul 5 aku sambung tdoor lg
lepas 2 bngun solat subuh lam 6.30 terus tersungkur sekali lg..

akhirnya kul 8 aku bangun..basuh muka semua
bukak laptop nak study la kononnya tp hampeh..
aku p main solitaire plak..


tengah hari plak member ajak g jalan2 kt pekan
sambil makan KFC..amik kaw dh last sem
p makan KFC, org lain dah pokai pom..haha

aktiviti malam plak..

mencengkik durian.

9 biji vs 5 org
bab kte c'b alang2 nak makan biar kenyang sebulan..hak3
melampau betol la..aku ni jenis kalo makan durian seluas 2 boleh la tp kalo bnyk2...hurmmm
semalam 9 biji memang tak nak makan durian dh la lepas ni


bismillahirahmanirahim..dah habis seulas baru nak bimillah..hihi

habis tnggal biji dan kulit je..

sebenarnya aku bimbang dengan diorang nih..
9 biji boleh habis ke???
tapi hampeh tinggal biji ..buang masa je aku risau..
awal2 lg aku dh surrender diorang b3 kt atas nih yg habiskan
tp seyes semalam panas + penim..
enth pukul bape aku lelap...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...