-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

02 December 2011

ustazah Fatimah Syarha dan Dr. Farhan mai khar....


sebelum ni aku tak kenal pom siapa ustazah Fatimah syaraha ni, lau kenal pom melalui buku2 yg beliau tulis dan juga melalui blog beliau kadang2 aku singgah bace...alhamdulillah..semalam dapat jumpa dapat kenal beliau..semalam kt khar ade forum.."warkah cinta berbau syurga"...best sangat dapat dengar ceramah beliau dan suami Dr. Farhan..ya Allah sweetnya mereka berdua...


aku rasa dah jatuh cinta la kt ustazah Fatimah syarha..tutur kata beliau lembut sangat...kami yg mendengar ni rasa sayu...banyak pengajaran yg aku dapat dari ceramah semalam...korang yg belum mengenal beliau..meh aku kasi link blog beliau..



p/s: antara lelaki dan perempuan bukan mahram tiada istilah hubungan persahabatan, abang angkat ke, adik angkat ke, pakwe angkat ke, yg ade hanya lah hubungan halal suami isteri....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...