-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

10 November 2010

sabar je la

hrmmmm cakap pasal sabar ni kan...ingin aku kongsi kisah tentang MYSIS..
nak tahu ape 2 MYSIS???
bukan kakak atau saudara aku, tapi dia antara yang terpenting bagi kami pelajar UPSI..
dia ialah upsi portal untuk men add kursus....10/11/2010 peluang untuk kami men add kursus, tapi yang sedihnya nk masuk pom xboleh..tunggu punyer tunggu lastly yang kuar hanyalah problem loading page tettttttttttt.............geram kan????
tapi nak wt cam ne memang setiap kali tiba musim nih mest jadi mcam nih..bila laa upsi nak baiki sistem agar lebih baik ckit...sem nih aku makin susah nak add sebab aku duk umah sekarang, so memang susah nak dapat line tenet berbekalkan celcom broadband yang slow gler mcm siput tapi laju siput kot....aish malu laa nga siput pom bleh kalah ke???
aku dah mengarut kesan dari menunggu loading la nih..

ape yang pentim sebilangan member2 aku pom mengalami nasib yang sama..macam mereka luah perasaan kt status FB diorang..bace status diorang buat aku gelak sorang2..
adoi sabar je la....

bagi aku,
aku boleh nak menunggu tapi yang merungsingkan aku kalau jadual kuliah aku jadi kacau bilau disebakan group kuliah yang aku cop dah penuh....
dah la kelas aku untuk sem depan ade yang xde gap pom
harapkan lecture bagi keluar awal..
kalau tak kelas satu lagi alamatnya aku masuk lewat laaa...
memang haru biru lah kalau terpaksa suai padam semula aku punyer jadual kuliah yang dh sedia haru unggu..

untuk hari ni aku dah mengalah,
so aku nak tdo dlu dan sambung esok..
esok dapat kot..insyaAllah....
kalau xdapat jugak terpaksa lah mintak tolom member aku yang add untuk aku...huk3

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...