-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

23 November 2010

susahnyer nak lelap...

ni bukan masalah baru....tapi dh lama..cuma skrg makin ssh nak lelap..
tambah2 musim exam..selalunya aku akan tdo awal spaya dpt bngun stdy dalam pukul 4 pagi...tapi susah betul nak lelap....

 batal yg mnemani aku tdo..

memang rasa sgt mengantuk tapi bila baring atas katil, xnak lelap plak..puas aku pejam mata n pusing, kiri dan kanan..kadang2 meneletang tetap xnak tdo...pernah skali aku xdpt tdo sampai pg n then terus p kuliah....kalau baring dalam kul 11 lebih, 12.30 blom  tntu bleh lelap, mnyebabkan fikiran aku bnyak merewang ntah kmana..kdg2 aku bosan bila jd mcm nih, rasa letih n xnak fikir ape2!!!! 
tp biasanya mase ni la bnyk keluar ideal..

nak kate sebab tdo ptg,aku pom dah jarang tdo sebelah ptg..kalau betul2 mengantuk je aku t'lelap....

p/s: mcm mne ek nk bg cpt lelap??

2 comments:

'Ainun Qalbi~semoga lahirmu dalam iman said...

comel sin chan..hi7

suraiya sofia said...

sin chan plak hk dio tgk...
nk wt gano nih ssh nk nero???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...