-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

13 November 2010

selesai sudaaa

alhamdulillah...
lega sangat..berakhir sudah penantian menunggu MYSIS menloading pada akhirnya hanya keluar problem loading page...hrmmm memang sangat menyakitkan hati...

kelmarin aku cuba untuk masuk lagi, selepas mendapt mesej dari member aku

yunie: salam cik sue...cik ley pesan suh online terus..cz ramai dh leh add..hehehe..

adoi nak balas mesej yunie xde kredit pulak..semua ni gara2 to4 semata-mata untuk online...so aku terpaksa cari altenatif lain...iaitu ayah aku...hehehe..tapi ayah xde mesti keluar p sarapan...nasib baik ayah tinggal hp dia kat umah dapat la aku balas mesej yunie...

terima kasih kat cik ley yang ingat kat aku dan terima kasih kat yunie sebab tolong past cik ley punyer pesanan....tapi sebenarnya makin menambah kerungsingan aku..mesti diorang semua dah dapat add...habislah aku kalau group kuiah yang aku cop dah penuh...

masa nih aku ngah menunggu janji kak aku, katanya nak tolong to4..tunggu punyer tunggu hampeh xda pom...then aku mesej dia (guna hp ayah aku)

aku: mane janji nak to4 nih, jak marin ag aku tnggu..
angah: aku bz nih, mu guna la hp ayah dlu, sep mu kea suka curi kredit ayah...aku beli dah nanti la aku send ko mu..
aku:nak curi ganonyer aku guna celcom..cepatlah aku nak online nih..
angah: hahahaha abih la mu aku terbeli hk maxis..xengat mu guna celcom...nanti aku send mu masuk ko no. mek..
aku: oloh sakit laaa....malas aku..(adoi bengang gler nga kak aku, dah la tensen 1 sbjek pom xleh add lagi...

so, terpaksa lah aku guna duit sendiri...hehe bukan xde duit saja xnak guna duit sendiri..(bukan aku kedekut tapi dalam 2 minggu nih dah 30 ringgit aku guna untuk to4)

yes!!! dapat online..tapi tunggu punyer tunggu tetap problem loading page, kali ni sebab line celcom broadband lembab gler...bukak FB pom xleh...mulanya aku nak mintak tolong dari k.nana tapi bila tengok k.nana tak online kt FB, aku tak nak menyusahkan dia..so aku mintak fatimah yang tolong add untuk aku...huhu nasib baik ada dia..



terima kasih sangat2 timah...jasamu dikenang, smoga dapat jawab exam dengan baik ya....

segalanya dah selesai cuma satu je xboleh add, pengurusan pembelajaran group A sebab dah penuh, so aku call cik ley, dia kata nak add manual aku pom ikut dia lah..nak add
group lain xboleh sebab clash dengan kelas lain...

bila semua dah selesai line celcom nih dah ok pulak...laju je..so sebab xda keje aku men update blog aku, tukar layout baru dan tambah apa yang patut...sambil 2 aku siap bace novel dan cerpen online...bila bukak FB sunyi je, mesti semua dah dapat tidor dengan lena lepas 3 hari 2 malam bersekang mata menunggu giliran untuk masuk MYSIS...kalau ada number giliran mesti aku antara number yang ribu2...

sekarang semua dah selesai..time to fokus 4 stdy...yup2 no more mysis, fb n tdo lepas subuh..InsyaAllah...aja2 fighting!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...