-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

24 November 2010

selamat pagi..

hehehe...
mlm td aku dpt tdo awl wlaupom..kejap2 t'sedar..
sekurang-kurang aku dpt tdo..
dpt la aku bngun awal..

tepat pukul 4 hp aku b'bnyi..
kali ni aku terus bangun..
kalau aku m'lngah-lngah untuk bngun
mst lpas nih dh ssh nk bngun..

bg aku bnyi yg pertama
mngejutkan aku bngun adalah yg t'baik
dan kalau aku bngun ttp jam..
yg ke sterunya aku ttp jgk...
hehehe

bngun2 je p tngok cermin..
dan say cease..senyum kambing pagi2 buta..
hik3...tapi aku rasa happy sgt pagi nih..
hrmmm kenapa ek..

xlupa jgk solat hajat 2 raka'at..
buat aku mkn tenang..

dan mkn tenang sebab
pagi ni sunyi sepi dan suasana pom sejuk je..
harap2 pagi nih aku xleka..
fokus ya..esok dah exam!!!

buat sahabat2, teman2 semua..
semoga dpt jwb exam dgn bai,
buat yg t'baik ya...

ya Allah permudahkan segala urusan kami.,
berikan kami ketenangan dan daya ingatan yg kuat..
amin...

2 comments:

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan .. tengok jgn x tengok.. sila klik disini dan klik disini. Juga tutor 4 the latest read more klik disini.
Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

Blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis dan memberi info.. Semoga sejahtera dan sentiasa diberi keberkatan olehNya.. wassalam.

suraiya sofia said...

terima kasih...insyaAllah sy ak m'baikinya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...