-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

18 January 2012

cuti kt kampung

tak sempat lagi nak ke tempat feveret aku

tak da orang nk teman.

dah 5 hari aku berada kt kampung....
turun je dari bas terus rasa hepy..
coz dapat menghirup udara kt kampung...
oppsss lupa masa tu bukan kt kampung lagi cuma
jalan ke kampung..untung laa kalo bas nak hantar sampai rumah..
aku sampai dalam pukul 6..so cuba korang bayangkan masa tu
kereta pom tak da lagi sunyi+aman+angin bertiup sepoi2 bahasa+sejuk,
 dapat dengar bunyi ombak...kawasan umah aku memang dekat dengan pantai... 
rasa tenang sangat... hilang semua kerisaun yg melanda...
walau pom masa tu tak da orang...tapi sebab hingat kt tempat kte tinggal bertahun-tahun..
nak takut apa..cehh belagak sebab tak kene lagi....tapi apa2 pom..
bila dah sampai kt tempat kite sendiri rasa selamat pulak...
lagi pom tak lama menunggu
ayah aku datang ambik...hehehhee

so sekarang nih sedang menikmati cuti yg ada dengan sebaiknya.
sebab masuk semester 6 adalah semester sibuk dari semua semester..
kenapa coz aku kene mula siapkan draft tesis, dengan 3 subjek major, 2 subjek minor..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...