-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

13 January 2012

rajin punyer pasal..

rajin punya pasal..semua hancussss....
dari pagi tadi aku duk godek2 blog aku..
nak tukar kpd blogskin...so belajar la mlalui tutorial...
bila dah buat tu aku lupa nak save dulu kod template designer lame...
dan bila aku guna blogskin...aku tak faham pom macam mana edit...sob3..

dah tu aku try nak tukar balik ke template lame...
memang boleh tukar tapi bila aku nak edit HTML
tak dapat...mengikut aku faham la..
kod blogskin dah bertindih dengan kod template biasa
so, bila aku nak edit kt HTML tak dapat nak save..

 sekarang nih aku hanya boleh edit kt add gadget je la..
kt HTML memang tak boleh nak edit langsung..
contohnya tadi aku nak buat scroll kt blog achieve
tapi tak dapat...banyak lagi nak edit...sob3..sedihnya..

ada tak sesape tahu nak buat macam mana???
nak tukar guna template designer biasa....

1 comment:

aindzaya said...

mmg payah sket nk edit template..hyn orgk yg mahir jer pndai edit template..tp sbg blogger..menda tu kene jadi basic taw! sbb tu aset nlog..blaja la selow2..:)

"Ain Dzaya | Tips penting bodek godek pensyarah.hik.hik..".

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...