-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

10 January 2012

upsi oh upsi

semalam adalah last paper mak aihhh memang susah gler soalan...
paper science for young children tapi soalan mcm hape daaaa...
40 objektif, 60 markah esei dalam masa 2 jam korang bayangkan sempat ke nak buat???
 memang semalam tak sempat nak berhenti pom...tangan ni menulis sampai pengawas suruh berhenti menulis...nak2 pulak kteorang sampai lewat gara2 si polis yg menjaga keamanan tu
gerammm gler...tapi aku tak salah kan Adam pom...

duduk je kt kerus,i pengawas bagi arahan dah boleh mula menjawab soalan..
hurmmm mengelabah la jugak...tapi aku wt releks je...
aku p tulis no matrik semua bukan sekali tp sampai 3 kali kt c2 
dh makan banyak masa tapi lantak ar...
buka soalan ternganga macam nak jatuh rahang bace soalan...apa nih?? 
tak faham pom...ok tutup cter pasal exam dah habis pom..
.tak kisah la kalo ramai gler member aku termenung..
aku pandang ko, ko pandang aku..memang soalan susah gler..
.dan memang tak kisah la yg jika yg datang lewat(jalan jem) tak sempat nak jawab soalan 
coz member aku yg datang awal pom, tak sempat nak jawab.....

hari tu kteorang exam kt dewan kolej kediaman za'ba, 
so kteorang hanya lalu je jalan ke kampus untuk ke kolej za'ba...
untuk masuk ke kampus semua ada 4 pintu, 2 ditutup dan 2 dibuka..
tapi hampeh jalan nak pergi ke 2 pintu yg dibuka dah ditutup oleh polis2 
sampaikan kteorang yang tak da kene mengena pom kene jugak...

aku pom tak tahu apa motif polis ni tahan sebijik-sebijik kereta
menyebabkan jalan jam teruk ramai rakan-rakan aku yg lain masuk lewat exam(course lain)...
 ade jugak yg masuk 15 minit sebelum exam habis...dan tak diberi masa tambahan..
memang sengal betol la pengawas tu...coz kteorang sebenarnya dah diberi arahan untuk dapat masa tambahan bagi yg sampai lewat....dan pengawas yg jaga exam aku tu bagi je masa tambahan...
tapi tahniah la kt polis...coz gara2 korang, ramai orang salah kan Adam
bagi aku Adam tak salah tapi polis tu datang sini dengan 7 buah trak dan black maria
dah buat mahasiswa ni macam penganas....

on da way nak balik...aku rasa dalam jam 5 lebih kot...polis masih ramai..
oppssss lupa nak cakap kteorang ber5 pergi exam dgn kereta coz sorang member
aku bawak kereta..senang katenye nak g exam dan balik kampung..
tapi on da way balik tu kteorang bawak 6 orang..coz bas memang susah gler nk dapat..

walau pom kteorang tak dibenarkan masuk ke jalan menuju pintu timur kampus..
kteorang sanggup letak kereta agak jauh dan berjalan kaki masuk ke sana..
.polis tahan kereta je tak bagi masuk...so sempat la aku nampak Adam real...
walau dari jauh..masa tu Adam dikerumun rakan2nya..
memang ramai sangat..aku tak kenal pom Adam sebelum ni
(mungkin pernah la berselisih kot)...
tapi keberanianya tu dah membuka mata semua orang..
.Adam anda dah jadi salah sorang yg memberi inspirasi kt aku...






gambar yang sempat aku snap...dan yang paling kelakar polis PRU yg pompuan2 tu
bukan main lawa lagi..make up tebal nyah aku cakap...hahahhaa..
diorang ni datang nak jaga keselamatan or jadi model tak berbayar??? 
tahniah la anda dah jaga tempat ni aman damai...
cuma aku tak puas hati kenapa mereka tahan kteorang (siap mintak kad pengenalan lg
yg tak lalu pom jalan untuk masuk ke pintu timur menyebabkan jalan jam teruk
korang semua dah buat kami susah tahu tak!!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...