-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

01 January 2012

selamat tahun baru

assalamualaikum dan selamat pagi...
dah masuk tahun baru pom....
so apa azam tahun baru korang????
aku??? hurmmmmmmm
yg pastinya semoga tahun ni lebih baik dari tahun lepas...

satunya yg tercapai di tahun baru ni
 aku dapat bukak mata dari tidur yg panjang...
dr tahun lepas aku tdor, pejam mata dh masuk tahun baru
(9.30 p.m 31/12/2011 sehingga 2.30 a.m 1/1/2012 lama kan??)
semalam dapat juga lenakan diri...
penangan nasi lemak kot..(nasi lemak plg sedap kt TM)

entah kenapa 2, 3 ni hari susah gler aku nak lelap...
bayangkan tengah ko duk ngadap laptop..tengok cter ke 
bace buku ke...bukan main la ko ngatuk..
tapi bila baring..puas pusing kiri kanan..
aish tak nak lelap..

semalam2 aja pukul 4 lebih aku tibai(berjaga)
nasib baik tak terlepas subuh...
hancusss betolaaa...

semalam juga ade perhimpunan di kampus UPSI
seluruh mahasiswa IPT berhimpun(xsmua)
untuk Adam Adli...semoga nasib Adam terbela...
hanya doa yg mampu kukirimkan....
sedih sebenarnya...kita sebagai rakyat tak dibenarkan untuk bersuara
bila berkeras ckit..dikata biadap..

sedangkan kte mahasiswa ni la yg akan
menerajui tunggak kepimpinan kelak..
ke diorang ingat...dorang tak kan mati
selamanya nak pegang jawatan tu??
jika mahasiswa sendiri berani menegur
mesti ada yg tak kene dalam pimpinan mereka..
semoga mereka sedar tentang kepincangan dalam pimpinan mereka

azam tahun baru buat masa pendek ni
nak habiskan ulang kaji pengantar pengurusan...hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...