-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

08 January 2012

kisah pesawat yg nak terhempas

jom layan cter ni jap...study tak mane pom..main je banyak...



Sebuah pesawat yang membawa 5 org penumpang telah mengalami kerosakan enjin dan
 tinggal masa utk terhempas. Malangnya hanya ada 4 beg payung terjun sahaja di dalam pesawat tersebut.

Penumpang pertama berkata...
" Aku Datuk Lee Cong Wei. Malaysia amat memerlukan aku dalam kejohanan All England
. " lalu dia pun mengambil beg pertama dan terus terjun.

Penumpang kedua pula berkata...
" Aku Mark Zuckerburg. Takde aku, takde Facebook. So biarkan aku hidup. 
" lalu mengambil beg kedua dan terus terjun.

Penumpang ketiga muncul...
" Aku presiden Amerika Syarikat. Aku ada tanggungjawab untuk menjaga negara dan rakyat. 
Tambahan pula aku seorang presiden yang terpandai dalam sejarah Amerika. Aku juga bla bla bla... "
 10minit berlalu, dia mengambil beg ketiga dan terus terjun tanpa menoleh kebelakang.

Penumpang keempat pula Osama Bin Laden berkata kepada penumpang kelima,
 seorang budak berumur 10 tahun.
Katanya :
" Aku seorang muslim dan biarkan Allah sahaja yg menentukan nasibku.
 Kamu ambillah beg payung terjun tersebut dan selamatkanlah diri kamu.

Lalu budak tersebut pun berkata...
" Jangan bimbang pakcik, ada satu lagi beg payung terjun untuk pak cik. 
Presiden yang kononnya terpandai dalam sejarah Amerika itu telah terambil beg sekolah saya "

kikikiki... 

kredit to kami boikot buletin tv3

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...