-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

24 October 2011

aku yg ditinggalkan...


sob3 cter sedih ni baik korang semua sediakan tisu atau apa2 yg menyerap air..
nak hujan dah ni, sikit lg, sikit lg.skit lg..waaaaaaaaaaaaaaaaaa...
ok tipu je tu..ape kes nak hujan langit terang bederang nga bintang berkelipan 
dan angin yg sepoi2 bahasa(duk bawah kipas)...hak3....

sebenarnyaa...aku...aku..aku ditinggalkan...
sob3 bukan sebab ditinggalkan pakwe ok(ape kelas couple2 baik kawin terus)
korang mesti tahukan raya depavalli dh dekat kan. kan..kan...
dan semua U dh mula cuti dr esok hingga jumaat +sabtu dan ahad..

dan..dan...hampir kesemua member aku balik kampung...waaaa
sedih kot aku ditinggalkan terkontang-kating oleh depa...
ade orang tu malam ni dah siap nak bas....
ada pulak esok baru nak balik..ade yg balik umah kakak..
ada yg balik kL (parents dtg KL)...sob3..

sedih la nga korang semua ni...
tinggalkan daku merana merata-rata..
alamatnya terperap la aku kt umah seminggu...
boleh mati kutu nih...adoiya..
my sister ade gak ajak g umah dia..
but same je jauhnya dengan kelantan..dan lg menyusahkan adela..
nak kene g kL dulu nek bas kt sana bru tolak ke mersing..
so sebelum aku sesat kt kL tu baik aku berkampung je kt KUO

actually--actually---i pom rasa nak balik kampung
tapi---tapi---bila pikir balik..lepas cuti depavalli datang cni seminggu 
then balik lagi cuti raya haji..
tak berbaloi aku nak datang cni...aku tak suka gler naik bas lama2..
dari tg malin-kelantan 7 jam kot..so that, bila aku dah menetap lama2 kt satu tempat 
aku malas gler nak pergi mana2..(yg memerlukan aku nek bas berjam2)
kalo aku balik cuti ni baik aku cuti terus 3 minggu,
balik raya depavalli sambung raya haji terus baru puas hati
 spend duit tket bas hampir RM 100 dan 7 jam duk lam bas...hak4..memang melampau..

sahabatku yg baik hati semua..
sebab korang semua tinggalkan aku merana di sini..
korang mesti bawak ole2 untuk aku...hahahhaa



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...