-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

07 October 2011

bangunan suluh budiman: muzium pendidikan pertama

sebenarnya dah lama aku dan member merayap kt dalam muzium nih..baru hari nak post kt blog..hehe nyayuk betol ler..bangunan suluh budiman adalah antara bangunan yg paling awal semenjak upsi ditubuhkan...tapi ni dah diubahsuai..memang cantik bangunan nih..aku suka lihat bangunan2 lama..ada ciri sejarah...lagi dekat dewan kuliah di tadahan utara dan tadahan selatan memang lama gler cuma dah banyak ubah suai..



buku2 teks lama..memang kteorang tak pernah tengok,..tapi kami jumpa buku teks muzik kami masa darjah 5, ingat lagi kenangan lama...hehehe buku teks kte dah masuk muzium laaaa...ayat c'moq

ni buku lama yg dtulis lam tulisan tamil..






kami tak sempat nak terokai sampai habis sebab berkejar ke kelas...huhu..tapi next time nak masuk lg...






1 comment:

PeRmAtA bIrU said...

kak nilam n kila sempat terjah sampai habis.. tapi atas x siap habis lagi..:) heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...