-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

20 March 2011

seluar legging



sekarang ni memang fesyen seluar legging ke??? sebelum ni aku tak kenal pom ape kebenda la seluar lengging ni?? nak pakai juga bleh ke..cam femes giler...pastu bila jelajah geng2 blogger plak mesti ada entry pasal seluar lengging..aish..

then satu hari tu, tengah aku jalan2 kat  gerai jual pakain kt kampus aku...aku tengok sorang pompuan nih, peniaga kot..apa dia pakai tu..pakai seluar cam tak pakai seluar je..nampak segalanya...member aku kat sebelah pom cakap tu la seluar legging...aduh..berbulu aku tengok tak tahu la kalu lelaki plak yang tengok..

dia yang pakai kte pom dapat dosa jugak..apa taknya tengok je pompuan pakai macam terus mengumpat nak sound depan2 takut....macam tak pakai seluar je...tapi pakai tudung lawak giler...huh macam tu la bunyi nyer...tak pasal2 kte pom dapat dosa..erk..mintak jauh la jangan ada niat pom nak pakai macam nih...

2 comments:

bunga said...

xpe niat nak pakai..xsalah..tapi niat nak pakai depan suami la..hehe..

Qurratul 'Ain said...

bunga::betul3...hiii

sue::a'aa,,kiter pun baru ja tahu suar legging tu cmner..hii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...