-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

30 March 2011

alhamdulillah





malam ni aku nak kongsi khabar gembira dengan korang semua....selepas tahu je namaku turut tersenarai dalam pemilihan untuk tinggal di kolej sem depan aku bersyukur sangat..alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah...memang aku dah redha + tawakal bila dengar pihak kolej nak ambik 120 orang tinggal kat kolej...kalo sebelum nih aku dikhabarkan dengan berita sedih masa result exam keluar...yup pda mulanya memang aku tak boleh terima dengan result exam aku...then, aku fikir2 balik dan muhasabah diri mesti ada sebab dan musababnya...alhamdulillah....aku dah boleh biarkannya berlalu...dan kadang2 aku pom dah lupa dengan result aku sem lepas...

kadang2 kita ni tak sedar dengan nikmat yg Allah beri..tak pernah nak bersyukur..tapi bila Allah tarik sedikit nikmat yg Dia beri terus kita melenting...mula la nak  salahkan orang lain..Tuhan tidak adil dan sebagainya...manusia memang mudah lupa...ya Allah jauhkanlah aku dari golongan mereka yg tidak bersyukur dengan nikmat-Mu dan ampunkanlah dosa-dosa serta kelalainku..
amin...

p/s: alhamdulillah...alhamdulillah..alhamdulillah..rasa nak nangis je bila tengok nama aku tersenarai jugak..

2 comments:

CHE ROSSLI said...

Bila dah dapat kolej tue.. tu tanda allah masih bagi peluang. so belajar rajin2.. baiki result tu..peace

SuRiaNa MohD RaZaLi said...

tima kasih..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...