-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

20 December 2010

another story about him~~

siapa him tu??? BF ke???
 no la..hak3
aku nk cter ckit lg psal sekor anak kambing nh...korang egt kan aku ade post kn sekor anak kambing kt entry yg lepas...kt entry lpas aku xde ckp kan jantina anak kambing tu kam3??...
anak kambing tu jantan lol..sbb tu la dia gediks n nakal semacam je...dan manja ckit..

aku gantikan nama anak kambing nih dgn samad ya..senang ckit nak cter lagi pom..aku t'dngar ayah aku pnggil anak kambing ni dgn nama samad. org yg bernama samad jgn marah ya...

kalu korang nak tahu samad nih  mmg nakal...xboleh bkak pintu mst dia nk masuk umah, geram betol...kadang2 tu bila org tgah duk kt luar dia datang buat kacau..nak panjat belakang la...mcm2..

yg xleh blaaa nya bila ayah or my mom tgh duduk, samad ni akan p duduk atas riba n then boleh dia tdor atas riba my dad or my mom....skali tgk dah mcm kucing plak...nsb baik samad nih kambing kalu kucing mst buat dakap tdo dah...

korang tgk la..beznya samad tdor..
dah lawan bos nih..

time ni samad tgh tdor..
aku kacau pom xnak bngun..siap tarik2 telinga
tetap what don no je...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...