-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

17 December 2010

pembunuh upahan, pelukis dan daisy


semalam aku layan cter korea...aku egtkan cter tu xbez..so aku main cut2 la..tu pom aku tgk part 2 terus...tapi bile aku mula faham cter ni bez plak...cter dia pasal seorg pembunuh upahan yg jatuh cinta kt seorg pelukis tapi dia pendam perasaannya cz dia sedar kalau dia bercinta dgn pelukis tu dia akan mmbahayakan pelukis tu...setiap hari si pembunuh upahan akan mghantar sepasu bunga daisy kat pelukis nih.

dalam cter ni ckp bunga daisy b'maksud cinta yg terpendam tp xtau la betol ke x...cter kn ape pom bleh buat.so, aku rse si pembunuh bagi bunga daisy just nak meluahkan cintanya yg terpendam kt pelukis tu.....shingga  la satu hari muncul sorang laki membawa sepasu bunga daisy dan menyuruh pelukis ni melukis potretnya...pelukis ni menganggap yg lelaki ni adalah org yg selalu mnghantar bunga daisy untuknya..sbenarnya lelaki ni seorg polis yg sedang bertugas mngintip kt tempat pelukis ni melukis dan mnjadikan pelukis tu sbg cover dia...

tapi polis ni pom suka jgk kt pelukis nih..tp 1 hari org yg diintip oleh polis dah tahu..
so depa dtg la nga pistol nk bunuh polis tu, mse tu polis ni tgh duk borak2 nga si pelukis..
tp pembunuh upahan ni la yg selamatkn depa..
syg betol dia kt si pelukis..tp mlg xberbau kn..
si pelukis ni kene tembak kt tengkuk n xleh ckp dh lepas tu..

polis ni pom kne tembak gk n dia dipaksa blik ke korea..cter ni berlaku kt belanda sebenarnya
lepas polis ni balik korea..si pelukis ni mmg sedih giler ar..
pembunuh upahan ni mmg dh xleh tgk pelukis tu sedih
so dia pom keluar la g jumpe nga pelukis ni 
tp dia prgi sbg sorg kwn..

ok la kalu aku nk cter smua pnjng jdnya..
so aku cut smpai ending terus..
akhirnya pelukis ni tahu jgk yg si pembunuh upahan ni lelaki
yg dia tunggu selama ni
tp semuanya dah terlambat pelukis ni terbunuh cz nk mnyelamatkan 
pembunuh upahan dr ditembak
sedih cter ni, hujan la jgk semalam 2, 3 titik..
walau pom aku xsuka sad ending tp at least si pelukis
tahu yg pmbunuh upahan ni yg selalu mghantar bunga daisy kt dia..

p/s: hidup xselalunya indah,..usah mnggapai bintang jika bulan pom ko xmampu capai..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...