-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

25 December 2010

a bit dissapointed

ya Allah
sedihnya aku malam nih..
semua ahli kumpulan esemen aku dpt A dan A- sedangkan
kami punyer cary markh semuanya sama...
tapi aku slack bila lecture aku silap masukkan cary markh aku
dalam sistem..sepatutnya 52 tapi dalam sistem 42..
aku dah cakap dengan Miss.N tentang kesilapan nih..
beliau dah janji untuk betulkan..(mase ni cakap dlm hp)

then bila tengok sistem still xberubah..
lepas je exam aku terus jumpe dia..
dan ternyata beliau tak engat pom aku pernah call dia..(rasa nak nangis je masa tu)
sekali lagi beliau janji nak betulkan kesilapan dan siap ambil nama penuh aku
tapi kenapa aku rasa beliau xbetulkan..
sebab aku yakin aku dapat jawab exam dengan baik
sekurang-kurangnya A- aku boleh percaya
tapi B+ dengan cary markh 52 (jika diperbetulkan)
memang aku xboleh caya..

sedangkan paper 1 lagi aku dapat A walaupom cary markh aku cukup2 makan(aku terkejut sebenarnya, sebab x yakin pom dapat A dengan cary markh yg cukup2 makan cuma yang aku yakin, exam aku dah buat terbaik, selama 2 sem aku dengan Mr. Loy xpernah dapat A, tp sem nih alhamdulillah)..
ya aku tahu lain lecture lain caranya..
tapi kursus kami saling berkaitan
dan aku yakin  kedua-dua paper aku dapat jawab dengan baik

aku akui pada mulanya aku xboleh terima result aku..
dan masih sedih dengan keputusan ni..(rasa nak call Miss.N malam ni juga, sebab ini adalah kursus major )
tapi aku kene menerimanya, sebab kata kawan2ku bila dah masuk sistem susah nak betulkan balik..
sebenarnya Miss.N ada tanya aku macam mana nak betulkan semula...
 she as lecture pom xtahu macam mana aku nak tahu plak...sedihnya...

p/s: Apa2 pom aku tetap bersyukur dengan apa yang aku dapat, mungkin ada kesilapan yang aku lakukan insyaAllah mesti ada hikmah disebaliknya...aku still senarai dekan walaupom result aku jatuh teruk....ya Allah ampunkan dosa-dosa dan kelalainku...terima kasih kt Mr.Loy dan Miss.N banyak beri tunjuk ajar kat aku sepanjang sem nih....buat Mr.Loy bukan sem ni sahaja tapi sem2 lepas juga....
 





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...