-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

15 December 2010

~::tidur::~

kali ni aku nak mula kan pembuka bicara dgn Bismillahirahmanirahim....

Assalamualaikum semua...

aku nak cter ckit sal pencapain terbaik aku musim cuti ni,.... aku dah xtdo lepas subuh!!!..yeeeee.
waaaaaa tercapai juga azam aku xnak tdo lepas subuh...walau selewat mane pom aku tdo mlm, tapi lepas subuh ak dh xtdo lg....kalau tdo pom time tengah hari je...hak3..
tapi xtau la sampai ble boleh kekal..


korang nak tahu macam mane aku wt....ok lepas je solat subuh
wt ape yg patut mngemas umah ke..
then aku bkak laptop n men-update blog, tambah2 ape yg patut kt blog ak nih..
blog aku skrg dh b'wjah baru lg..rajin btol kan..
xtau la berapa lame kekal(suka tol tkar template)...hik3
lepas tu aku layan FB kejap..bukan ade pape pom kt c2,
aku bkak just nk layam game je(skrg musim ct, xramai sgt geng2 ak on9)
kadang2 aku layan cter, sbelum balik ct aku dah to4 cter2 dr member2 aku,
macam2 ade, (korea, hantu story, taiwan, jepun)
smua aku lyn


tapi kan...aku rase berat aku dah makin bertambah laa..
rasenye dah control makan..
aish tp nak wt cam mane..idup kt kampong xsame cam kt kolej
kat umah macam2 ade,..xleh nak control makan dol...
dush2!!

jalan2???
aku xtau la..aku bukan jenis kaki2 jalan2 ...duk umah lg bez..
nak wt cam mane gadis kampong la katekan...hak3....terperasan plak
tapi jgn anggap aku katak bawah tepurung plak...hehehe
aku jalan2 gk, tapi jarang2 la..kalau p pantai nak la..
bez tau jalan2 tepi pantai sambil main air...hehe 

sebelah petang plak aku main badminton wif botak boy..hak3
botak boy ni aku pnyer adik bngsu
ape mimpi dia pom xtau la..tiba2 suh ayah aku cukur kepala dia..
katenye ramai pemain bola yg botak hak3
minat btol nga bola..time ade game kt TV memang berebut nga dia la.
xleh nak tgk TV dgn aman..

p/s: aku nak gerak dulu..nak kemas umah nih..mcm ni le rutin aku, kalu xkemas umah dulu, aku men-update blog..time to move..daaa 











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...