-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

24 December 2010

debaran semakin terasa

waaaaaaaaaaaaa...debar wei...esok result aku dah nak keluar...lagi lapan hari dah nak balik kolej..lagi 10 hari nak bukak sem baru...cepat betul masa berlalu...baru je rasa daftar sem 1 sekarang dah masuk sem 4...masa xpernah tunggu kita wei...sem 4 agak berat bagi aku dengan 20 jam kredit..3 subjek minor, 2 subjek major, 2 kursus U dan sukan bola tampar semuanya gara2 confius masa nak pilih minor...
 aku xsuka buat choices dan memilih....but i have to accept it..our life is all about choices....
   aku dah silap buat keputusan masa pilih minor, sekarang aku dah tukar minor baru maka makin bertambah la jam...berani tukar beranilah ambik risikonya....kam3....bukan aku xminat sukan tapi bila berada dalam sains sukan,..aku rase xtenang mungkin aku xserasi dengan orang2 kt sane..
sangat xbez rasa nak nangis je..
bila dah tukar aku rase lebih tenang walaupom aku tahu risikonya
aku xakan menyesal dengan keputusan aku kali nih..
dan kali nih aku mesti lebih berdisiplin..
xada lagi masa nak main2
xada lagi nak malas2 n tangguh2kan keje..
macam sem2 sebelum nih..
kene kurangkan aktiviti berfacebook
myb one day bila aku ada kekuatan
aku akan delete account facebook aku..
 tapi InsyaAllah aku akan terus menulis kat cni..

P/s: susah nk buat keputusan n memilih...agaknya sampai ke tua la xberkahwin(macam la ade org nk kt aku nk pilih2..hak3)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...