-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

25 December 2010

terima kasih buat sahabatku..

dah2 lupa kan tentang result..lepas solat..aku terus on9 FB..xda nak buat apa2 pom..tapi aku on9 sebab aku dah jatuh hati kat 1 game dalam FB..tengah aku layan game tu..tiba2 dpt mesej dari chating box..rupanya dari husna...menanyakan tentang result aku...agaknya disebabkan status aku yang agak sedih...terima kasih husna sebab sudi tegur dan mendengar keluhan org...terima kasih sangat2 betul2 hargainya..

dan terima kasih sebab meniupkan semangat kt org...betul2 perlukan seseorang nak luahkan perasaan kecewa, xpuas hati dan seangkatan dengannya...dan terima kasih juga buat sahabat2 aku yang lain tahniah buat korang semua...

ok disebabkan aku sedih hari ni..
pagi2 aku dah kemas umah dari ruang tamu sampai la
sinki dapur dan juga membasuh sisa2 barang yg kak aku guna buat kek semalam..


kek coklat yang aku tolong tengok, kak yg buat..
baru upload ari ni sebab terkejut dengan result aku semalam

aku baru sedar hikmahnya..
apa yang aku tidak sangka aku boleh dapatkannya
tapi itu yang aku dapat
adalah anugerah yang terindah buat aku..
terima kasih ya Allah..
dengan nikmat pemberian-Mu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...