-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

13 February 2011

cinta sejati umpama hantu



cinta sejati umpama hantu
ramai orang yg bercerita tentangnya
tapi hanya segelintir yg menemuinya..

ceewahh!! jiwang jap...
hohoho aku tertarik la dengan ayat ni...hrmmm mula2 aku dengar ayat ni
dalam drama kt tv3..siapa yg ikuti citer tiramisu mesti
tahu kan ayat ni...kui3..

boleh plak ek cinta diumpamakan dengan hantu..hihihi..
tapi dari pandangan mata aku la kan..
betol gk...ramai yg bercerita tentang hantu.
hantu mak limah balik umah la, pocong la, hantu raya la, 
dan semua la saudara hantu jembalang...
tapi segelintir je betol2 pernah nampak kan???

macam tu la agaknya dengan cinta..
semua orang bercerita tentang cinta..
cinta sana, cinta sini
cinta itu buta la..apa lagi ek???
tapi cinta sejati belom tentu jumpa..dan kalau jumpa pom hanya sekali seumur hidup..
tang cinta ni sebenarnya aku tak tahu nak cakap..
masing2 ade pendapat sndiri..xreti aku nak explainkan...kui3
sape2 boleh cakap apa makna cinta??? 
jngan cakap cinta is love sudaah ar kan aku cepok baru tahu..huhuhu

p/s: aku tak pernah nampak hantu, tapi tengok orang kene sampuk/rasuk hantu adalaa...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...