-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

16 February 2011

rancangan yg tidak kesampaian..

salam...
dalam menyambut maulidur rasul aku dan rakan sekolahku najieha aka ghah yg kini bersama-sama meneruskan perjuangan di bumi UPSI...barangkali sudah jodoh kami dari sekolah ke matrikulasi yg sama dan sekarang sama2 berpijak di tanah yg sama, naik bas yg sama masuk dewan kuliah(walaupom xmasuk sama2 tp dewan kuliah tu tetap sama) dan  library yg sama yg berbezanya course dan kolej kediaman aku...member aku ni course math...keluaq nanti ngajor math..hohoho penim2..lau aku memang pitam dah..math moden tak pa lg, tapi lau add math mintak jauh ler...FAIL..opsss tak da la sampai fail lau tak awal2 aku dah kene reject matrik, cuma add math ni aku lembab ckit pluss dengan MALAS..hehehee..


sebenar kami rancang pergi KL jumpa member sekolah dulu..dia sekarang belajar kat UM..fuyoo budak UM  2...hehehe aku suka nyakat dia..nama sebenar nurul hasniah aka nuyu...masa dulu2 kt sekolah aku tak rapat pom nga diorang nih nuyu n ghah..cz kteorang tak sama kelas diorang kelas perakaunan aku plak kelas sains..so memang kteorang tak rapat ar kt asrama dorm pulak asing2 ikut kelas, kelas perakaun 1 dorm kelas bdak sains 1 dorm, so jarang la kami borak2..cakap po gtu2 gni2 je ler..tapi time gosip cepat pulak tersebar...hahahhaa


ghah, aku, nuyu..aku kt tengah2 cz aku yg plg kecik antara diorg kui3...
kami mula rapat bila dapat tawaran ke matrikulasi yg sama walaupun course yg berbeza diorang perakaunan dan aku sains hayat kami memang rapat, walau beza kelas bila time study mesti kami study sama2..hohoho aku wt hal aku la, tapi bile math tu kte study sama2 ar...kami rapat mgkin disebabkan kami berada di tempat yg asing dan kami saling bergantung  pada 1 sama lain....


back to story pada mulanya aku yg tak confirm aku nak pergi ke tak cz ada discussion dengan group esemen aku, so petang isnin aku tak bagi kata putus lagi, mesej membr2 group discussion mereka nak buat discussion  sebelah malam, so semangat ar ni nak g KL jumper nuyu..lama gler tak jumpe dia lepas matrik langsung tak jumpa dah....malam tu call si ghah ni, adei sodih, dia pulak yg tak jadi pergi cz kakak dia dari seremban datang sini jumpa dia dan esok nak g jalan2 mana ntah..sob3....kami hanya merancang Dia yg menentukannya...


esoknya tak dapat pergi KL aku pergi satu majlis ilmu.....Alhamdulillah...banyak input yg aku dapat dr majlis ilmu tu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...