-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

11 February 2011

no more facebook


tiba2 aku rasa bersalah sangat sebab telah berkongsi sesuatu yg belum tentu 
kesahihannya di status facebook aku...
sangat menyesal kerana jika ia salah maka aku telah melakukan dosa besar iaitu fitnah..
ya Allah ampunkanlah dosa-dosaku..
bersyukur sebab my sister telah menegur kesalahan aku..dan aku mula sedar
apa yg aku kongsikan itu mungkin hnya rekaan semata-mata..

malu pada diri sndiri dan rakan2 yg telah like status aku sedangkan bnda tu belum tentu betol ke tak...
akhirnya aku ambil keputusan untuk permenantly delete account facebook
  tapi sebelum betul2 permenant delete.. aku tak boleh buka facebook aku selama 14 hari..
ya Allah tetapkan lah hati aku..jauhkan niat untuk mengaktifkan kembali..


p/s: niat tuk delete facebook aku dah lame...cuma skrang baru betol2 yakin dan ade sebab yg kukuh...

5 comments:

Biey said...

sesungguhnya manusia sering melakukan kesalahan.. tpi yang penting kita sedar dan berjanji untuk tidak mengulanginya semula..

noname said...

bgus bgus. harap harap hati suraiya di tetapkan ^^

SuRiaNa MohD RaZaLi said...

amin...insyaAllah..trima ksih semua

Qurratul 'Ain said...

=( patut taip fb sue ai 2 x jmp...

SuRiaNa MohD RaZaLi said...

hrmm...dh xmahu main fb lg..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...