-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

08 February 2011

kek...kek..kek..yum3

 citer psal kek ni kam..dulu2 aku memang tak suka makan kek, biskut, semua sdara mara yg ade kaitan nga kek n biskut ar cepat muak....tapi sejak my sister yg buat kek sndiri memang aku makan. makan, dan makan kek...on da way balik dari rumah beliau aku sempat habiskan kek yg nak bagi kat adik aku..jahat2..(tak semua, tinggal ckit untuk beliau n kawan2nya kt matrikulasi phg)....memang sedap....0pss terpuji lak..kalu beliau bace ni mesti sengih sapa ke telinga..hahaha...tengok kek yg dia post kt FB rasa tak sabar nak balik umah beliau cuti akhir sem nih....nak g belajar buat kek jugak...(bukan belajar tapi g make) hahhaa....sekarang nih beliau ngajor sebelah petang..memang bnyak la msa terluang..bagus2 kalu tak mesti keje beliau hnya tidur..hahaha(sempat ngutuk)..meh aku tunjukkan kek2 yg telah dihasilkan oleh beliau n juga yg ditempah oleh rakan2 beliau

kek coklat cream

kiwi cake


blueberry buttercream kebetulan aku smpai umah beliau dh siap buat kek ni


blueberry cheese cake..tp aku lebih suka coklat cheese cake..yum3


yg ni xtau nme.aku rsa kek coklat kuot..kui3

kiwi n buttercream

p/s: credit to RUBI SURIATI, anda berjaya mngoda sy untuk makan...makanan2 yg mngemukkan..huk3..




3 comments:

LiNdA ZaiN said...

sedapnye...~~nyum3...hehe

SuRiaNa MohD RaZaLi said...

hehehe..mmg sedap..

mila said...

wahhh....cntk2..ade gk ke tempahan tok kawen ni?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...