-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

15 April 2011



assalamualaikum...
minggu nih genap la 14 minggu untuk semester sesi 2 2010/2011..tapi aku dah seminggu tak da kelas..hehehe best kan dapat lecture baik n paham jiwa kononnya minggu 14 dah tak nak kelas cz nak bagi peluang kat kami tuk study..hehehehe..almaklum la semester ni kami tak da study week..pihak akedemik selalu nak senang kat depa je tanpa kira kt student.kesian jugak abis je kuliah minggu terus sambung exam..ada sesetengah member aku tak submit diorang punyer esemen n still ade kelas lagi..nasib la dapat lecture yg nak buat kelas gak.

dia ni study ke studo nih???

ni satu lagi aku bengang boleh pulak diorang p buat exam hari sabtu, tu kan hari wajib cuti..huh aku la tu, esok dah start first paper aku..minor punyer, paper marketing..tawakal je la..setakat mane ko usaha stakat tu la ko dapat kan...apa2 pom buat yg terbaik aja2 figting!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...