-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

23 April 2011

mimpi kene patuk ular....


uiks seram wei...bila ingat balik tentang mimpi aku kene patuk ular..arggg..ular la antara binatang aku tak suka...aku tak ingat macam mana boleh kene patuk tapi masa kene patuk, ular tu macam tak nak lepas..melekat kat ibu kaki aku..sampai la ade sorang yg pegang kaki aku n then tarik ular tu...tu pom susah kot ular tu nak lepas...memang seram giler...then aku tersedar..tiba2 rasa geli geleman....

erkk sekarang kalo aku tengok gambaq ular pom aku dah takut seram..geli geleman..lagi2 tengok ular sawa yg tengah kenyang telan lembu sekor agaknya...argg terus aku ambik gambaq kartun kt atas tu...haahahaha

3 comments:

AL-QASSAM said...

Mimpi dipatut ular bukan ada pertanda akan jadi sesuatu ke.. ?

fariza zakaria said...

su..klo org2 tua die kate mimpi kne patuk ular 2 ade org nak masuk minang kan....

mimpi 2 jugak mainan tido...

tapi kite kene gak ingat..mimpi kene patuk ular ni jugak merupkan 1 petanda yang ada perkara bruk yg org nak wat kat kite..cam sihir gitu..

aku pon slalu gak mimpi cam nie...tpi bila mkcik aku ckp ade perkara bruk org nk anta ke kite, aku jadi takot.. n doa2 dijauhkan dari perkara2 yang berbahaya...ok...

suraiya sofia said...

al-qassam~ jd ape??

far~ kalo petanda ade org nk msuk minang xper, tp kalo sihir tu takut plak..hrmm rasanye tak da musuh...tp xtau ar hati manusia kn...tp doa2 la bukan bnda buruk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...