-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

19 April 2011

special entry



waaaa hepy akhirnya cukup gak 100 followers...uiks lama giler aku buat blog baru sampai 100 followers...hehehehe..mula2 aku wt blog just nak menulis apa2 je pasal aku n kongsi apa yg aku tahu..tapi masa aku sem 3, sem lepas ar hrmmm aku kenal sorang member(housemate sem lepas)..best ar kawan nga dia, cz dia sering nasihat aku..dia ni aktif berblog,..so aku banyak belajar dari dia cara nak update blog, cara nak mencantikkan blog, n banyak lagi ar n sekarang aku lebih pro dari dia plak..hahahaha..(perasan)..kawan dengan dia menyebabkan aku treasure bnyak benda..so, sekarang ni dia plak tanya aku macam mane nak buat picture yg gerak2 cam kt blog aku...hahahaha....

thanks to anamizu kerana sudi jadi follower ke-100 aku(ramai giler follower dia)
dan juga kepada followers yg lain tak da korang memang tak cukup 100..
aku memang tak reti nak bersosial walau pom kt laman maya,
mula2 dulu je aku blog walking tu pom dengan bantuan si dia..
kalo tak sampai sekarang mesti takat tu je,..
sekarang nih aku just tunggu orang follow aku
then aku akan follow diorang balik..
hrmmm ada tu kalo aku suka dengan sesetengah blog, aku follow je, walau pom depa tak follow aku balik..hehe

1 comment:

CHE ROSSLI said...

kualiti entri lebih penting dari follower.. (^-^) insyallah orang akan selalu jenguk untuk baca entri kita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...