-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

06 January 2011

eseme...esemen..esemen..



baru masuk kuliah seminggu...dapat esemen dah bertimbun...inilah life as student...semalam masuk kelas pengurusan pembelajaran..tapi sepatah haram aku tak tahu apa lecture tu cakap di tambah dengan waktu kelas sebelah petang..hrmmm memang tak suka kelas waktu petang..faham2 la kan waktu petang untuk kita rehat2 makan cekodok dengan kopi panas..
ermmm sedapnya

lepas tu bagi tugasan yang sememangnya aku tak faham apa yang dia nak
tapi bukan aku sorang yang tak faham member2 sebelah aku pom tak faham...
minggu depan pulak beliau nak direct terus kelas sampai 4 jam..
waaaaa boleh ke aku duk dalam tu sampai 4 jam..
time keluar solat kene ambil peluang..
wirid dan doa panjang2..
awal2 dah niat tak baik...
ish3..



petang tadi aku mula buat tutorial math..
mencabarnya..
walaupom soalan basic je..
still aku tak boleh jawab..
tapi tak semua la..
ada cam kacang je..(belagak2)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...