-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

15 January 2011

sangat suka cuaca hari ni, tak terlalu panas untuk main bola tampar..
cam biasa sebelum masuk gelanggang aku dah nervesss gler..aish..menci2..susah betol nak hilangkan pnyakit nervess....rasa menggigil dan seram sejuk makin kuat bila tengok pihak lawan yg besar2 nak dibandingkan dengan team aku yg cam kerengga nih...lepas tu aku nk kene habiskan awal
cz pukul 10 aku ada kelas lagi...

dengan team yg cukup2..kteorang main
first game diorang yg start..
ok kami tak dapat ambil bola..
so, aku kene cari jalan untuk matikan diorang punyer serve..
dah 3-0..aish bola ni tak nak tuju aku pulak...(still nervess)
servess yg ke-4 baru dapat kat ku..
so, dengan kudrat team yg kurang mantap..
aku kene terus past bola kt pihak lawan..
memang tak boleh nak main2 daaaa...

yesss...,.kami dpat bola..
giliran aku plak yang servess..
bismillahirhmanirahim..nak hilangkan nervess..
tapi alhamdulillah aku dapat serve dgn baik...
kteorang main kejap je...diorang memang dapat main tapi sayang
diorang pandai serve tapi tak pandai ambil bola..
kami menang dengan mudah...

abis je game terus, perg kelas....
mintak balik awal tapi game dah habis,..
sebab tak ramai penyertaan..huk3
tak bestnya...sempat main 1 game je..

tapi next week...wait n see ada 1 lagi game untuk 
terbuka kolej za'ba..bila dengar peserta yg join hebat2 smua
rasa tak nak main je..

p/s: mcm mne ek nk hilangkan penyakit nervess nih..

2 comments:

unknown said...

Hai akq!
Dah tagiie akak..
Hope akq join..

http://cerytara.blogspot.com/2011/01/first-bloglist-entry-paling-popular.html

SuRiaNa MohD RaZaLi said...

entry plg pupolar?? huh..rse cm xde je..wawawa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...