-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

20 January 2011

~teruknya~



teruk betul..punyer la malas nak turun cari makan untuk berbuka puasa...akhirnya aku berbuka dengan susu+milo dan biskut....memang pemalas tahap gaban la,..kene plak ari tu aku ada kelas sampai tengah hari je..abis kelas terus balik umah tersayang tingkat 4..kalau ada tngkat lagi, mest yg paling tinggi diorang kasi aku duduk..sob3..sedih..tapi bersyukur la dapat duk kolej tak seperti sesetangah student lain yg duk luar lagi banyak pakai money...


tapi yang best...bila pergi kelas,member2 cakap aku makin kurus..
muahahaha...nak kurus lagi...tima kasih kt KUO bagi aku umah plg tinggi
menyebabkan aku kurang keluar...makan ape yg ade kt umah je
 susu+milo, biskut, tak pom maggie + telur..sedapnya..(kenapa susu+milo??
sebab aku tak boleh la minum susu je..rasa nk muntah.huk3)
nak wt cm ne letih ar hari2 membilang tangga bila nak sampai nih...

hari ni..tak tahu lagi nak makan ape..cuti2 nih duk umah memang best, tak mahu pergi mana2 dah...kalau rajin turun la..tapi semalam dah janji dengan geng2 aku nak main masak2..jd ke tak nih..geng2 yg aku mksudkan tu member 1 course nga aku..aku tak tahu cm ne kteorg bleh jd rapat..tapi sekarang nih kteorg dh jadi 1 geng bila jmpe je mest bising ntah pape la yg dibualkan kadang2 bertikam lidah masing2 nak menang..tapi kteorg tak gaduh..hehehe..


k.nana, k.shu, cik moq, cik ley, che da, cik mar, subhah, n aten..syg korg semua


kami pom dh ade blog kami sendiri nak tengok klik cini ceritakamiber9...geng2 kami semuanya 9 org...geng plg ramai antara coursemate..tapi kami tetap kawan dgn coursmate yg lain cuma kami2 nih lebih rapat..majoriti kami berasal dr kelantan, so mereka yg dr johor n melaka sekarang pom dh pandai ckp kelantan...hak3

c'mar~melaka
c'moq n che da~johor
k.nana n subhah~terengganu
c'ley, kshu, n aten~kelantan
aku???  aku off cof la kelantan jgk...hahahhaa

p/s: sabtu ni ada game bola tampar, tapi ade kelas..minggu lepas dh mintak balik awal..minggu nih terus ponteng kelas ke?? adoyai..rsa bersalah...myb kalu mintak en-izat kasi kot aku xmasuk kelas...kelas bola tampar gk untuk koku..huhuuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...