-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

04 January 2011

bila nak masuk ni???

baki wang anda adalah RM 0.00 sen..rasa nak hentak je kepala kat mesin ATM dush2x!!...waaa bila pt nak masuk nih...duit dah pokai...sebelum datang sini ayah aku bagi 100 ok ar engatkan dalam 2, 3hari pt dah masuk..tapi sampai sekarang tak masuk lagi(tak ada petanda pom pt akan masuk dalam minggu nih)...datang2 je nak kene beli itu ini dah tinggal beberapa puluh sen....nak mintak dengan mak memang segan ar dan tak nak menyusahkan....tapi tak leh nak hidup macam ni, macam mana la ulat dalam batu tu boleh hidup...aish aku pelik ar bila teringat kat ayat tu...diorang dah pernah tengok ke ulat hidup dalam batu???, entah2 ulat tu singgah kejap je kat batu...hahaha


terpaksa la aku call mak aku..buat ayat2 sedih ckit....xdop duit dh..pt tak masuk lagi...waaaaaa...huk3..awal2 sem banyak la nak pakai duit...nak beli itu ini, barang dalam umah...perut pom kene ikat guna tali guni dah....tak nak kasi lapar(bohong je tu)...kalu lapar makan je tapi sejak umah aku tingkat 4 nih..memang malas ar nak pergi makan..td k.shu dah ajak aku pergi makan dengan GGM...tapi sory sangat2...betul2 malas dan tak larat la nak turun...sangat penat...tak sampai separuh naik tangga dah lembik lutut..sampai tingkat 4 rasa xpuas nak bernafas je...(sejak bila aku ade lemah jantung nih)..aish..bukan lemah jantung memang smua yg duk tingkat 4 begitu..hak3..(myb bila dah lama jadi biasa kot) huk3...

lebih kurang macam ni la bila aku sampai bilik...

nak bace2 ckit..nak buat tutorial math tak dapat..myguru tengah problem tak boleh nak donload soalan tutorial..kalau esok tak boleh jugak kene pergi mintak sendiri dengan lecture...masuk kelas tadi..kene refresh balik apa yg dah berkarat...almaklumla dah 2 tahun aku tinggal math..rasa blurrr je...memang kene buat banyak tutorial ar ni..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...